All images on the blog are a copyright of FotoAtelier - Anna Ślęzak and may not be printed, shared or duplicated in any way without permission according to copyright law.

poniedziałek, 12 września 2011

ShaleYesH - koncertowo

23 lipca w Koziegłowach było uroczyste oddanie Rynku. Imprezę uświetnił występ zespołu ShaleYesH!! Chłopaki są niesamowici!! Po raz pierwszy zmierzyłam się z fotografią koncertową!! Jest to coś wspaniałego! Zakochałam się w tym rodzaju fotografii! Emocje jakie towarzyszą temu są nie do opisania!!  Ekscytacja, super muzyka wszystko to sprawiło, że koncert skończył się w moim odczucia juz po chwili, byłam zaskoczona kiedy okazało się, że biegałam z aparatem, ponad godzinę! Nie mogłam w to uwierzyć!! Bardzo dziękuję za te chwile!!
Co mogę więcej dodać : oShalałam na punkcie muzyki, zespołu i fotografii koncerotwej!!
Zespół ShaleYesH możecie znaleźć na Facebooku oraz na Muzzo.pl
A oto kilka zdjęć, które ustrzeliłam:) Na końcu jest jedno moje MEGA ULUBIONE!!
Miłego oglądania:)

Sebastian Skipirzepa "Rzepinho" - drums
Bartek Chyla "Mechanik" - bass
Sebastian Skipirzepa "Rzepinho" - drums
Bartek Chyla "Mechanik" - bass
Michał Gasz "Gashoo" - vocals
Bartek Chyla "Mechanik" - bass
Tomasz Wójcik "Lufcik" - guitars, Bartek Chyla "Mechanik" - bass

Bartek Chyla "Mechanik" - bass
Tomasz Wójcik "Lufcik" - guitars
Sebastian Ruciński "Muminu" - guitars
Tomasz Wójcik "Lufcik" - guitars
Michał Gasz "Gashoo" - vocals
I zapowiadane wcześniej : moje MEGA ULUBIONE ZDJĘCIE!!
Michał Gasz "Gashoo" - vocals

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz