All images on the blog are a copyright of FotoAtelier - Anna Ślęzak and may not be printed, shared or duplicated in any way without permission according to copyright law.

wtorek, 13 grudnia 2011

Monika i Dawid - plenerowo

Po uniesieniach i wspaniałej zabawie przyszedł czas na plener:) 
Moja szwagierka jest dla mnie jak siostra więc chciałam zrobić zdjęcia, które będą dla nich pamiątką oraz niespodzianką:) Długo rozglądałam się za odpowiednim plenerem, chciałam żeby było to coś wyjątkowego.
Pewnego dnia natknęłam się na Stadninę Biały Borek w Biskupicach. Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w tym miejscu. Panuje tam wspaniała atmosfera, pracownicy są bardzo sympatyczni a wystrój jest niepowtarzalny. Każdemu polecam tam zajrzeć, na pewno jak raz zawita w progi Białego Borku zechce tam powrócić.
Poniżej przedstawiam kilka kadrów z mojej sesji dla Młodych:)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz