All images on the blog are a copyright of FotoAtelier - Anna Ślęzak and may not be printed, shared or duplicated in any way without permission according to copyright law.

niedziela, 18 marca 2012

5 urodziny The Bastard - Myslenice 16.03.2012r.

Od jakiegoś czasu wyczekiwałam dnia 16.03.2012r, to właśnie wtedy kapela, którą bardzo lubię obchodziła swoje 5 urodziny:) The Bastard bo to o nich mowa, zagrali świetny koncert w klubie Opium w Myślenicach. Przyjaciele i młodzież, która się zjawiła pokazała jak się bawić:) Bastardzi z rąk Stokroty odebrali bukiet kwiatów i wspaniałe życzenia, do który dołączyli się zebrani, zostało odśpiewane Sto lat, sto lat:) I wtedy zaczęła się jazda, Przemek śpiewał na 1000% swojej mocy, Vóyek robił szpagaty, Bodzio z taką zaciętością walił w bębny, że aż zgubił pałeczkę, Marcin z Leszkiem również pokazali jakim wspaniałymi są wirtuozami i jak są dobrzy w tym co robią:)
Chłopaki kawał dobrego, męskiego grania:) Życzę Wam z mojej strony aby przybywało Wam jak najwięcej sukcesów, zasługujecie na to bo jesteście niesamowici jako zespół jak i jako faceci;) Trzymam kciuki, żebyście grali z największymi gwiazdami, (a później żeby oni grali z Wami;) żeby poznało Was jak największe grono ludzi i żeby pokochali Waszą muzykę tak jak ja to zrobiłam (teraz się uśmiecham bo otworzyłam w tym momencie Tymbarka i napis głosi: NIE MOGŁO BYĆ INACZEJ haha jak widać coś w tym jest;) );)
Wszystkiego naj naj naj zajebistszego, grajcie, cieszcie się tym co robicie i zdobywajcie sławę:) 
I kochajcie swojego fotografa tak jak on Was haha;)
I jak mówi, największa fanka zespołu i moja  kumpela Monika - czas na sweet focie;)
Miłego oglądania:)
 364
 363
 362
 361
 360
 359
 358
 357
a teraz moje ulubione;)
356
 355
 354
i jak nigdy mnie nie ma na fotach to tym razem się ujawnię;)
353
 352
 
351 ( i po tym momencie, kiedy potrzymałam sobie Vóykową gitarę mam dylemat czy zostać przy aparacie czy zamienić na gitarę;)

PS. Bardzo się rozpisałam, ale nie mogłam nie wtrącić swoich komentarzy hah;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz